Brother MFC-J5730DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother MFC-J5730DW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Cargoo 05-03-2024

goede veelzijdige printer

Geschreven voor: Brother MFC-J5730DW

goede printer, heb hem nu meer dan 5 jaar en hij bevalt me prima. Ook via wifi printen altijd zonder problemen. Gebruik gewoon inkt van 123 inkt en heb ook daar nooit problemen mee gehad.
Hij is wat groot maar dat komt ook door de A3 bak.
zelf gebruik ik de achter invooer voor het enkelzijdig afdrukken op gebruikt papier.
Gemak zit hem ook in het scannen via de sheetfeader dubbelzijdig een stapeltje is geen probleem. O
Inkt besparen via de instellingen is mogelijk en ook een aantal standaard instelling voor afdruk opties zijn te programmeren.Net als alle printers moet je wel de printer in een voldoende droge omgeving plaatsen
Kortom nog steeds tevreden met de printer.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • A3 formaat
  • besparingsmodus
  • WiFi verbinding
  • 4 losse intcartridges waarvan zwart extra groot

Minpunten

• Zwaar
  • relatie ief groot

a*******@o********** 03-10-2022

Waardeloze printer

Geschreven voor: Brother MFC-J5730DW

Waardeloze printer, heel erg gevoelig met wisselen cartridges, heb nieuwe cartridges gekocht en volgens instructie ingebracht, en worden niet herkend, printer doet het dan ook helemaal niet meer. Ook zijn de dure cartridges snel leeg.

Minpunten

• cartridges snel leeg
  • storingsgevoelig

Henk52 30-01-2019

Printen tot formaat A3

Geschreven voor: Brother MFC-J5730DW

Een heerlijke printer met twee papierbakken. Dat het een Brother moest worden, stond al vast door eerdere aanschaffen in deze serie. Maar met deze versie kan op A3 worden geprint vanuit één van de bakken (of alletwee als dat handig voor je is). En dat ook vanaf je Android apparaat. En natuurlijk aan te sluiten op LAN en WIFI/WLAN.

Pluspunten

• printen tot max A3 vanuit een papierbak
  • twee papierbakken (max A3)
  • snel
  • vriendelijke en snelle helpdesk

Minpunten

• initiële wachtwoord niet in documentatie

Hans 03-03-2018

Zeer, zeer blij mee

Geschreven voor: Brother MFC-J5730DW

Deze printer is snel, gemakkelijk te installeren, goedkoop en heeft 2 papierlades.
De keuze hiervoor is 2 lades A4 of zoals ik heb 1 A4 en 1 A3.
De latere kosten zijn beperkt, (lees toners)
Hiervoor had ik een HP officeJet en hiervan heb ik met plezier afscheid genomen.
Liep vast, veel papier storing en zeer dure toners.
Kortom wil je een veelzijdige printer die altijd klaar staat dan is de keuze voor deze ideaal.